Graziabijuterii

Bun venit pe pagina mea in care veti gasi altceva decat bijuterii sau muzica. E locul in care as vrea sa impartasesc gandurile mele despre locuri frumoase, suflete deosebite, animalute pe care le indragesc, chiar daca e poate prima si ultima oara cand le vad...

duminică, 14 martie 2010

Caprele







Caprele le-am "cunoscut" la Olimpia, la targul de martisor. Le adusesera organizatorii in speranta ca vor atrage copiii, sa le vada si sa se fotografieze cu ele. Se voia o reprezentare vie a povestii "Capra cu trei iezi" (fara vreun lup, din fericire).
Din destul de multe si variate motive, copiii nu prea au aparut sa admire capritele, iar acestea isi faceau de lucru intr-un tarc destul de mic, pe o vreme asa de urata, ca ma intrebam ce mai cautam acolo si noi, expozantii , de ce nu stam acasa...
Pentru ca mi s-a parut ca erau neglijate de organizatori si ca nu prea aveau hrana, din a doua zi de targ am inceput sa vin "blindata" cu cartofi, mere, biscuiti si alte rontaieli pentru patrupedele barboase si frumoase.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu