Graziabijuterii

Bun venit pe pagina mea in care veti gasi altceva decat bijuterii sau muzica. E locul in care as vrea sa impartasesc gandurile mele despre locuri frumoase, suflete deosebite, animalute pe care le indragesc, chiar daca e poate prima si ultima oara cand le vad...

sâmbătă, 20 martie 2010

Cai




Am facut in februarie o plimbare cu Stefan spre Plaiul Foii, intr-o zi pe cat de geroasa, pe atat de luminoasa si placuta. Pe drum, ne-am oprit si am fotografiat cativa cai splendizi, se pare proprietatea unui cunoscut om de afaceri din zona. Nu stiu despre afacerile lui, dar cert e ca de animalele pe care le are are multa grija, sunt frumosi, curati si bine hraniti caii aceia.
Am mai vazut de asemenea cateva sanii trase de cai, plimbarea cu sania e un obicei foarte frumos care aici se pastreaza.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu