Graziabijuterii

Bun venit pe pagina mea in care veti gasi altceva decat bijuterii sau muzica. E locul in care as vrea sa impartasesc gandurile mele despre locuri frumoase, suflete deosebite, animalute pe care le indragesc, chiar daca e poate prima si ultima oara cand le vad...

sâmbătă, 13 martie 2010

Betty








Vietatea din aceste prime fotografii se numeste Betty si este cea care, alaturi de Stefan, imi face viata frumoasa!
Daca v-as spune ca si-a primit numele dupa personajul unei telenovele care a facut acum niste ani senzatie pe la noi ("Betty cea urata"), poate v-ati uita mai bine la ea si ati intreba "de ce?"
Pentru ca Bet era, atunci cand am cules-o mai mult moarta decat vie de pe scarile blocului, o pisicuta tare uratica, mai fara blanita, plina de purici si rani de atata scarpinat...
Dupa o baita absolut necesara si doar cateva zile cu ingrijire si hrana buna, rezultatul a fost uimitor: un animalut vesel, incredibil de jucaus, dotat cu niste dintisori si gherute tare ascutite, pe care le foloseste din plin si acum...
Si, pentru ca inca de foarte mica a acut o inclinatie care calatorii (foto ), a facut cel mai important drum al vietii ei in octombrie 2009, cu microbuzul de la Tulcea la Brasov, unde locuim acum.
Cred ca cum este o pisicuta ingrozitor de rasfatata, care de altfel isi ia uneori "nasul la purtare", dar...cum pot sa ma supar pe ea cand ma priveste dragalas si zice cel mai gingas "miau" pe care l-am auzit?














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu