Graziabijuterii

Bun venit pe pagina mea in care veti gasi altceva decat bijuterii sau muzica. E locul in care as vrea sa impartasesc gandurile mele despre locuri frumoase, suflete deosebite, animalute pe care le indragesc, chiar daca e poate prima si ultima oara cand le vad...

duminică, 14 martie 2010

Acvariul




Sub un nume complicat pe care nu mi-l amintesc acum in intregime, functioneaza la Tulcea un complex muzeal care include un superb acvariu si o expozitie permanenta dedicata spatiului Deltei Dunarii, cu animale si pasari impaiate ( desi realistic si educativ, aspectul nu ma entuziasmeaza).
Am fost anul trecut acolo si am facut poze multe , mai ales la acvariu. Ca nu mi-au reusit decat mica parte, e alta poveste, dar de cateva sunt chiar mandra :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu