Graziabijuterii

Bun venit pe pagina mea in care veti gasi altceva decat bijuterii sau muzica. E locul in care as vrea sa impartasesc gandurile mele despre locuri frumoase, suflete deosebite, animalute pe care le indragesc, chiar daca e poate prima si ultima oara cand le vad...

sâmbătă, 3 aprilie 2010

Plimbare


Am iesit acum vreo 2 saptamani cu Stefan la o plimbare scurta pe "muscel", dealul la poalele caruia se intinde ce a mai ramas din fosta uzina 6 Martie din Zarnesti.
Dincolo de faptul ca nu era inverzit nimic pe acolo, chiar petice de zapada am gasit, am avut o intalnire placuta la releul din varful dealului, pe care il tot vedeam, dar nu stiam exact la ce foloseste.
Ei bine, sustine aparatura care testeaza daca locul este potrivit pentru amplasarea unor turbine eoliene!Foarte bun proiectul, hai ca se poate si la noi!
Cu cat mai multe, cu atat avem sanse mai mari sa nu distrugem de tot ceea ce a mai ramas din planeta asta.
Si pentru ca nu e loc pe care sa il vizitez fara un sufletel care sa il inveseleasca, acolo am gasit-o pe Cora, o corcitura de ciobanesc german de cateva luni, de care au grija paznicii releului. Jucausa tare, abia daca am reusit sa o facem sa stea linistita pentru cateva poze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu