Graziabijuterii

Bun venit pe pagina mea in care veti gasi altceva decat bijuterii sau muzica. E locul in care as vrea sa impartasesc gandurile mele despre locuri frumoase, suflete deosebite, animalute pe care le indragesc, chiar daca e poate prima si ultima oara cand le vad...

duminică, 14 martie 2010

Muntii mei iubiti












Am inceput sa iubesc muntele cand am mai crescut, adica in studentie.Pana atunci, vacanta era super, oriunde am fi mers, ca era vacanta si gata. Dupa cateva ture frumoase prin Bucegi, am prins gustul munelui, si nu treceau 2- 3 saptamani, si iar mergeam pe munte. Si asa a venit Stefan in viata mea, si asa am ajuns foarte aproape de cel mai spectaculos masiv pe care il cunosc, Piatra Craiului.
Poze din Bucegi (Malaiesti) si Piatra Craiului.
Si iubi meu.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu